Wij zijn op dit moment bezig met de ontwikkeling van een portal voor alle bij ons aangesloten ZZP’ers. In deze portal (een afgesloten web omgeving) worden jullie gegevens op een veilige en afgeschermde manier bijgehouden. Denk bijvoorbeeld aan:
- Verplichte documenten en registraties
- Status van je bekwaamheden
- Overeenkomsten
- Overige relevante zaken
In deze portal kunnen jullie zelf je gegevens inzien, bijhouden en aanvullen. Op die manier heb je alles bij elkaar centraal op 1 plek waarbij er automatisch voor gezorgd wordt dat jij de zaken op orde houdt. Je krijgt bijvoorbeeld een melding zodra er zaken dreigen te gaan verlopen en deze dus weer vernieuwd moeten gaan worden.
Een deel hiervan zal met toestemming ook inzichtelijk gemaakt worden voor opdrachtgevers, zodat zij ook snel kunnen zien wie er bij hen werkt. Veel opdrachtgevers vragen ons regelmatig om allerlei gegevens, omdat zij ook aan hun kant alles inzichtelijk en op orde dienen te houden van iedereen die bij hen werkt. Dat scheelt dus weer veel tijd en administratieve rompslomp en dat voorkomt ook dat je gegevens overal en nergens terecht komen. Alles uiteraard op een veilige manier en AVG-proof.
We hopen het tweede kwartaal live te gaan, er wordt hard aan gewerkt en meer info volgt snel!
We blijven ons ontwikkelen… Voor jullie én voor alle opdrachtgevers.